جایگاه ولایت یک منصب الهی است/ ولایت ریشه اسرائیل را می‌زند

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 23:42
یزد - امام جمعه بهاباد با بیان اینکه جایگاه ولایت یک منصب الهی است گفت: همین جایگاه ولایت است که ریشه اسرائیل را می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی شب سه‌شنبه در اجتماع ولایی مردم بهاباد در خیابان مهدی گفت: چند روز نبود رهبر را تجربه کردیم و چه‌قدر دل‌ها پریشان بود؛ هر چند ید و قدرت خدا را لمس می‌کردیم. اما مسیر را طی کردیم و در میدان ایستادیم و دشمن، حقاً مأیوس شد.

وی افزود: ما نباید از دشمن بترسیم؛ این ادامه راه ولایت علی‌ابن‌ابی‌طالب است. باید با همه وجود تابع ولایت باشید. جایگاه ولایت، جایگاهی است که دشمن را نیست و نابود می‌کند و این جایگاه ولایت است که دارد ریشه اسرائیل را می‌زند.

جایگاه ولایت یک منصب الهی است/ ولایت ریشه اسرائیل را می‌زند

امام جمعه بهاباد بیان کرد: امروز یک‌دل و همه‌صدا شدن ما دارد ضربه به دشمن می‌زند. ما مثل تمام مردم کشور تا پای جان پشت سر فرزندش خواهیم بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.