به گزارش خبرنگار مهر، حجتالاسلام محسن ابراهیمی شب سهشنبه در اجتماع ولایی مردم بهاباد در خیابان مهدی گفت: چند روز نبود رهبر را تجربه کردیم و چهقدر دلها پریشان بود؛ هر چند ید و قدرت خدا را لمس میکردیم. اما مسیر را طی کردیم و در میدان ایستادیم و دشمن، حقاً مأیوس شد.
وی افزود: ما نباید از دشمن بترسیم؛ این ادامه راه ولایت علیابنابیطالب است. باید با همه وجود تابع ولایت باشید. جایگاه ولایت، جایگاهی است که دشمن را نیست و نابود میکند و این جایگاه ولایت است که دارد ریشه اسرائیل را میزند.

امام جمعه بهاباد بیان کرد: امروز یکدل و همهصدا شدن ما دارد ضربه به دشمن میزند. ما مثل تمام مردم کشور تا پای جان پشت سر فرزندش خواهیم بود.












