دشمن از آسمان عراق برای تجاوز به ایران سوءاستفاده می‌کند

صدا و سیما سه شنبه 19 اسفند 1404 - 16:01
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن از آسمان کشور عراق سوءاستفاده می‎‌کند و برخلاف نظر دولت عراق و مقررات بین‌المللی، از فضای این کشور برای تجاوز به ایران استفاده می‌کند.

دشمن از آسمان عراق برای تجاوز به ایران سوءاستفاده می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا گفته «عملیات‌های دقیق و هدفمند یگان‌های پهپادی ارتش و موشکی سپاه پاسداران» بخش عمده‌ای از توان راداری دشمن را نابود کرده است.

او گفت: با نابودی توان راداری دشمن، نیرو‌های ارتش در عملیات‌های اخیر توانسته‌اند آسان‌تر از گذشته اهداف را با دقت بالاتری مورد اصابت قرار دهند.

سخنگوی ارتش افزود: پهپاد‌های بومی و پیشرفته ارتش، با تکیه بر فناوری‌های نوین و سامانه‌های به‌روز هدایت و کنترل، عملکرد مؤثری در انهدام مواضع دشمن داشته‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.