آبفا: کیفیت آب شرب پایتخت در مطلوب‌ترین شرایط است

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 14:10
تهران- شرکت آبفای استان تهران اعلام کرد: کیفیت آب شرب در مطلوب‌ترین شرایط قرار دارد و هیچ آلاینده‌ای وارد شبکه نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای به ابهامات ایجاد شده درباره کیفیت آب شرب پایتخت پاسخ داد و هرگونه آلودگی در این زمینه را تکذیب کرد.

شرکت آبفای استان تهران در واکنش به برخی شایعات اعلام کرد: تمامی تأسیسات تولید، انتقال و ذخیره آب شرب در سطح استان کاملاً سرپوشیده، ایزوله و در برابر هرگونه عامل خارجی ایمن‌سازی شده‌اند. بر اساس آخرین پایش‌های صورت‌گرفته از کیفیت آب در خروجی تصفیه‌خانه‌های تهران و نقاط مختلف شبکه توزیع، هیچ گونه اثرپذیری یا ورود آلاینده‌ای به آب شرب مشاهده نشده است.

این شرکت با تأکید بر پایداری کیفیت آب آشامیدنی شهروندان تهرانی، افزود: وضعیت کیفی آب در شرایط استاندارد و کاملاً مطلوب قرار دارد و شهروندان می‌توانند با اطمینان کامل از آب شرب استفاده کنند، تیم‌های کارشناسی نیز به‌صورت شبانه‌روزی در حال نمونه‌برداری و کنترل کیفیت آب هستند تا پایداری این اطمینان خاطر حفظ شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.