همه مشترکین تهرانی برق دارند

صدا و سیما سه شنبه 19 اسفند 1404 - 12:06
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: از ابتدای جنگ ۲۰۱ مورد شبکه برق قطع شده که تمامی این موارد با تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های عملیاتی رفع عیب و رفع خاموشی شده است و در حال حاضر تمامی مشترکین برق دارند.

همه مشترکین تهرانی برق دارند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اکبرحسن بکلو تصریح کرد: خسارات وارده شامل انواع سیم‌پارگی، تخریب پست‌های زمینی، آسیب به ترانس‌های هوایی، کج شدن کنسول و شکستن پایه و آسیب به شبکه فشار ضعیف بوده است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، تاکید کرد: همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با تمام توان پای کار مردم شریف این استان ایستاده‌اند و برای پایداری شبکه برق در این شرایط بحرانی تلاش می‌کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.