۵ سال زندان برای انتشار تصاویر حملات موشکی ایران

همشهری آنلاین سه شنبه 19 اسفند 1404 - 09:46
رژیم صهیونیستی قانونی اضطراری وضع کرد: هر کسی ویدیو یا تصویری از اصابت موشک‌های ایران به تل‌آویو در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند، تا ۵ سال زندان در انتظارش است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر این اقدام پس از گزارش‌ها درباره تلفات مقامات نظامی و تخریب تأسیسات استراتژیک اسرائیل در حملات اخیر ایران انجام شده است.

ارتش اسرائیل با محدودکردن انتشار فیلم‌های تلفن همراه، قصد دارد خاموشی دیجیتال در مناطق درگیری را ادامه دهد.

همزمان در کشورهای منطقه مانند بحرین، امارات و کویت نیز افراد منتشرکننده تصاویر موشک‌های ایرانی به جریمه‌های سنگین و زندان محکوم شده‌اند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.