مُهمات نظامی آمریکا در منطقه آب رفت

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 07:26
مسئولان آمریکایی به کاهش ذخایر تسلیحاتی ارتش این کشور در منطقه در پی جنگ با ایران اذعان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه واشنگتن پست به نقل از مسئولان آمریکایی گزارش داد، ارتش این کشور مهمات خود را به ارزش ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار طی ۲ روز نخست جنگ علیه ایران مصرف کرد.

در ادامه این گزارش آمده است، پنتاگون دست به دامن موشک های پاتریوت در منطقه اقیانوس های هند و آرام شده است.

در این گزارش تاکید شده است، پنتاگون قصد دارد بخشی از سامانه موشکی تاد را از کره جنوبی به منطقه منتقل کند.

این اقدام آمریکا در پی کاهش ذخایر تسلیحاتی این کشور در جنگ با ایران و فرسوده شدن سامانه های موشکی صورت می گیرد.

پیشتر نیز گزارش شده بود که پهپادهای ارزان قیمت ایران سامانه های موشکی گران قیمت آمریکا در منطقه را فرسوده کرده اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.