فرماندار دشتی: خدمات درمانی به مردم بدون وقفه در حال انجام است

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 16:52
بوشهر- فرماندار دشتی گفت: در این شرایط سخت، خدمات درمانی به مردم بدون هیچ گونه وقفه ای در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی بعد از ظهر یکشنبه با حضور در بیمارستان زینبیه خورموج ضمن بازدید از بخش های مختلف در جریان روند خدمات رسانی به مردم قرار گرفت.

وی با اشاره به جانفشانی ها و ایثارگری های کادر درمان و پرستاران در این روزهای سخت افزود: در این شرایط سخت که دشمن ناجوانمردانه در حال حمله به کشورمان و حتی مراکز درمانی است کادر درمان و پرستاران با ایثار وبدون هیچ توقفی در حال خدمات رسانی به مردم هستند که این موضوع جای تقدیر دارد.

مقاتلی بیان کرد: به حمدالله با تدابیر صورت گرفته هیچ کمبود دارویی و تجهیزاتی در شهرستان وجود ندارد و خدمات بی وقفه ادامه دارد.

فرماندار دشتی: خدمات درمانی به مردم بدون وقفه در حال انجام است

وی یادآور شد: داروخانه ها نیز آماده خدمات شبانه روزی هستند و در این روزها که نیروهای مسلح ، مسئولین و مردم در میدان هستند کادر درمان نیز به خوبی ایفای نقش می کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.