به گزارش شمال نیوز، ملت غیور ایران اسلامی در هفتمین شب پیاپی با برگزاری تجمعات خودجوش در جای جای کشور به عزاداری برای امام شهید پرداختند و همچنین خواستار خونخواهی قائد امت توسط نیروهای مسلح از آمریکای جنایتکار و رژیم کودککش صهیونیستی شدند.
قرار هر شب مون شده ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه! هدف گوش به فرمان نیروهای نظامی برای حفظ خیابان.
سریع بساط افطار جمع میشود تا نزدیکترین مسیر به سمت محل قرار انتخاب شود،همه قدمها به محلهای از پیش تعیین شده ختم میشود.
همه یک هدف دارند، حفظ وطن و خونخواهی رهبر شهید،دست بردار هم نیستند هیچ برنامهای برای خاتمه این آمد و رفتها ندارند، تنها زمانی دست از خیابان میکشند که گلبانگ پیروزی در کشور نواخته شود.
وظیفهها به خوبی تقسیم شده است، اگر صدای بلندگو قطع شد صدای تکبیر و الله اکبر از دل جمعیت شنیده میشود، مردم به خوبی همنوایی میکنند.
اگر چراغهای مسیر تاریک باشد، چراغ گوشیها با پس زمینه عکس رهبر شهید محفل را روشن میکند.
وقتی مجری فریاد میزند دستها بالا مردم نه با دو دست بلکه با همه وجود همنوا میشوند اشتیاق جمعیت به حدی زیاد است که فرشتههای آسمانی را با خودشان همراه میکنند و فرشتهها هم دست به سوی خدا میشوند.
صدای الله اکبر آنچنان از اعماق وجود بلند میشود که قلبها را مملو از ایمان و انسجام میکند.
در بین جمعیت همه جور آدم دیده میشود، با حجاب، کمحجاب و حتی شلحجاب، هدف ایران است و آرمانهای انقلاب اسلامی، شعار حفظ وحدت زیر سایه پرچم وطن، راهبرد به زانو درآوردن اسرائیل جنایتکار و شیطان بزرگ
خیابانهای شهر تبدیل به حسینیه شده است، کسی قرار نیست پا پس بکشد، هر شب برنامهها پررنگتر و با جلوههای خاص دیده میشود.
در شعارها همه چیز مد نظر قرار میدهند
با شعار الله اکبر شروع میکنند، با فریاد استکبار سایزی ادامه میدهند در پایان هم از نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر میکنند و پایان بخش برنامه هم از دل برای ظهور امام زمان(عج) دعا میکنند.
این جمعیت فقط پیروزی میخواهد حتی اگر قرار باشد تا چهلم شهادت رهبر در خیابان باقی بمانند.
البته بخش پایانیتربرنامه، روژه خودرویی عاشقان انقلاب است پرچم مقدس ایران اسلامی را در جای جای شهر به اهتزاز در میآورند تا به اندک منافقین باقی مانده در شهر نشان دهند گر پدر رفت تفنگ پدری هست هنوز....