راهپیمایی مردم نروژ علیه تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 09:21
مردم نروژ با برگزاری تجمع و راهپیمایی، به تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های محلی، معترضان به تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران در اسلو، پایتخت نروژ راهپیمایی کرده و این اقدام جنایتکارانه را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان با تجمع مقابل وزارت امور خارجه نروژ، از واشنگتن و تل آویو خواستند تا به قوانین بین المللی احترام گذاشته و به جنگ تحمیلی علیه مردم ایران پایان دهند.

تظاهرکنندگان درباره تبعات گسترش جنگ به کل منطقه و کشتار غیرنظامیان و بی گناهان در بمباران های آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

معترضان به جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران از جامعه جهانی و نهادهای بین المللی خواستند تا در قبال این جنایات ساکت نمانند و نقش فعالتری ایفا کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.