در اطلاعیه شماره ۱۷ ارتش جمهوری اسلامی آمده است: حملات پهپادی به دشمن آمریکایی- صهیونی تا پیروزی نهایی رزمندگان ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.
نیروی زمینی ارتش با موجی از حملات پهپادی، حیفا و تلاویو در سرزمینهای اشغالی را مورد هدف قرار داد.
به گزارش ایرنا از ارتش، در اطلاعیه شماره ۱۷ ارتش جمهوری اسلامی آمده است: حملات پهپادی به دشمن آمریکایی- صهیونی تا پیروزی نهایی رزمندگان ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.
پیشتر ارتش جمهوری اسلامی در اطلاعیه شماره ۱۶ تصریح کرده بود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ فروند از انواع پهپادهای پیشرفته امکیو۹، هرمس و اوربیتر توسط سامانههای موشکی و توپحانهای نیروی زمینی و پدافند هوایی ارتش و سپاه پاسداران تحت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور، در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب، اصفهان، کرمان و تهران مورد هدف قرار گرفته و ساقط شدند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.