قرارگاه خاتم الانبیاء: ۲۰۰ نفر در پایگاه الظفره آمریکا کشته و زخمی شدند

عصر ایران شنبه 16 اسفند 1404 - 16:41
تعداد ۲۱ کشته و تعداد زیادی مجروح از ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در منطقه 
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) عنوان کرد: در تداوم هجوم مقتدرانه به پایگاه‌های آمریکایی در منطقه، در ۲۴ ساعت گذشته تعداد زیادی از سربازان و فرماندهان ارتش متجاوز آمریکا کشته و مجروح شدند و خسارات قابل توجهی به زیرساخت‌ها و منابع آنها وارد گردید.
 
به گزارش ایسنا، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) اظهار کرد: در تداوم هجوم مقتدرانه به پایگاه‌های آمریکایی در منطقه، در ۲۴ ساعت گذشته تعداد زیادی از سربازان و فرماندهان ارتش متجاوز آمریکا به شرح زیر کشته و مجروح شدند و خسارات قابل توجهی به زیرساخت‌ها و منابع آنها وارد گردید:
 
۱- تعداد ۲۱ کشته و تعداد زیادی مجروح از ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در منطقه 
 
۲- حدود ۲۰۰ کشته و مجروح در پایگاه آمریکایی الظفره 
 
۳- هدف قرار گرفتن شناور نفت کش با مالکیت آمریکا در شمال خلیج فارس
 
وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها فقط در یک روز (۲۴ ساعت گذشته) این تعداد تلفات را داده‌اند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.