قرارگاه خاتم الانبیا: نیروهای مسلح تاکنون هیچ تعرضی به همسایگان نداشته اند

مشرق نیوز شنبه 16 اسفند 1404 - 14:12
قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا بیان کرد: نیروهای مسلح برای چندمین بار اعلام میکنند منافع و حاکمیت ملی کشورهای همسایه را محترم می شمارند و تاکنون نیز هیچ تعرضی به آنها نداشته اند.

به گزارش مشرق، قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا صلی الله علیه و آله و سلم اطلاعیه جدیدی منتشر کرد. متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا صلی الله علیه و آله و سلم:

پیرو فرمایشات ریاست محترم جمهوری نیروهای مسلح برای چندمین بار اعلام میکنند منافع و حاکمیت ملی کشورهای همسایه را محترم می شمارند و تاکنون نیز هیچ تعرضی به آنها نداشته اند لیکن در تداوم اقدامات هجومی قبلی تمام پایگاه های نظامی و منافع آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی در زمین و دریا و فضا در منطقه به عنوان هدف اصلی زیر ضربات کوبنده و سهمگین نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.