هشدار وزارت اطلاعات به ارسال کنندگان تصویر برای شبکه‌های ماهواره‌ای و عوامل دشمن

الف شنبه 16 اسفند 1404 - 13:24
وزارت اطلاعات ضمن هشدار نسبت به ارسال تصویر مکان های مورد اصابت قرار گرفته برای «شبکه های تروریستی، صفحات مجازی و انسان رسانه های دشمن» تاکید کرد، با افرادی که دست به چنین اقدامی بزنند با شدت عمل برخورد خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای آورده است:

«معدود مزدوران آمریکایی -صهیونی با تصویربرداری از مکان‌های مورد اصابت قرار گرفته و ارسال آنها به شبکه های تروریستی ماهواره ای، صفحات مجازی و انسان رسانه های دشمن، به عنوان ستون پنجم رژیم صهیونی و چشم آنها در داخل کشور اقدام می‌کنند.

ضمن هشدار به این «سربازان اسرائیل»، به شما ملت شریف تعهد می دهیم اعمال ایشان را تحت رصد قرار داده و بر طبق  ماده ۴  «قانون تشدید مجازات و همکاری با رژیم صهیونیستی و کشورهای متخاصم»، با شدت عمل با آنان برخورد خواهد شد.


از شما ملت همیشه در صحنه نیز تقاضا داریم برای کمک به امنیت کشور، در صورت اطلاع از موارد مذکور، مراتب را از طریق درگاه رسمی ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیام رسان های فارسی ایتا، بله و روبیکا  به آدرس @admin_vaja113 ارسال فرمایید.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.