تغییر شیوه کار ادارات در استان سمنان

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 13:04
سمنان- معاون منابع انسانی استانداری سمنان از تغییر شیوه کار ادارات استان و به صورت ترکیبی دورکاری و حضوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عبدالله زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در استانداری سمنان از تغییر ساعت فعالیت ادارات استان خبر داد و اعلام کرد: از روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با ۳۰ درصد نیروی حضوری و ۷۰ درصد دورکاری فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان‌ اینکه رده‌های مدیریتی استان از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند افزود: اولویت برخورداری کارکنان از دورکاری به تشخیص مدیر دستگاه با معلولان، بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان دارای مشکلات قلبی، ریوی و بیماری‌های صعب العلاج است.

معاون استاندار سمنان گفت: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند و فعالیت بانکهای استان نیز به صورت شعب کشیک به تشخیص مدیر امور شعب بانک ها است.

عبدالله زاده ادامه داد: موارد فوق برای دستگاه های اجرایی استان در صورتی قابل اجرا است که ذینعفان مربوطه در دریافت خدمات با مشکلی مواجه نشوند در غیر این صورت مدیر دستگاه اجرایی می تواند به تشخیص خود تصمیمات لازم را در میزان و نحوه دورکاری کارکنان اتخاذ کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.