هشدار وزارت اطلاعات به ستون پنجم دشمن در ایران

تابناک شنبه 16 اسفند 1404 - 11:51
اگر به شبکه‌های تروریستی ماهواره‌ای تصویر ارسال کنید با شدت عمل برخورد خواهیم کرد.

 

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای اعلام کرد: معدود مزدوران آمریکایی -صهیونى با تصویربرداری از مکان‌های مورد اصابت قرار گرفته و ارسال آنها به شبکه های تروریستی ماهواره ای، صفحات مجازی و انسان رسانه های دشمن، به عنوان ستون پنجم رژیم صهیونی و چشم آنها در داخل کشور اقدام می‌کنند.

ضمن هشدار به این «سربازان اسرائیل» ، به شما ملت شریف تعهد می دهیم اعمال ایشان را تحت رصد قرار داده و بر طبق  ماده ۴  «قانون تشدید مجازات و همکاری با رژیم صهیونیستی و کشورهای متخاصم»، با شدت عمل با آنان برخورد خواهد شد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.