رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: نه آتش بس می کنیم نه مذاکره

خبرآنلاین جمعه 15 اسفند 1404 - 22:21
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ادامه مسیر انقلاب و استقامت در میدان، اعلام کرد که جمهوری اسلامی به هیچ وجه وارد میدان مذاکره یا آتش‌بس نخواهد شد و دشمن متجاوز باید منطقه را ترک کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز وظیفه همه مسئولین، پشتیبانی از مردم و استقامت در میدان است و باید مسیر انقلاب اسلامی را ادامه بدهیم.

بنا به روایت دانشجو، وی در واکنش به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره توقف درگیری‌ها تصریح کرد: تاکنون هیچ خبری از آتش‌بس نیست.

وی با تأکید بر موضع قاطع جمهوری اسلامی در برابر دشمن افزود: با تنبیه دشمن متجاوز، به هیچ وجه وارد میدان مذاکره یا آتش‌بس نخواهیم شد. متجاوز باید تنبیه و پشیمان شود و برای همیشه از این منطقه خارج شود.

۲۹۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.