وزیر امور خارجه: وسط جنگ هستیم و حق داریم محدودیت‌هایی روی اینترنت اعمال کنیم

دیجیاتو جمعه 15 اسفند 1404 - 22:11
عباس عراقچی، وزیر امورخارجه ایران در پاسخ به سوال خبرنگار ان‌بی‌سی نیوز درباره قطع اینترنت گفت: «ما وسط جنگ هستیم و حق داریم محدودیت‌هایی [روی اینترنت] اعمال کنیم.» خبرگزاری ایرنا مشروح مصاحبه عراقچی با ان‌بی‌سی نیوز را منتشر کرده که در بخشی از این گفتگو به قطع اینترنت ایران اشاره شده است. خبرنگار از وزیر […] The post وزیر امور خارجه: وسط جنگ هستیم و حق داریم محدودیت‌هایی روی اینترنت اعمال کنیم appeared first on دیجیاتو.

عباس عراقچی، وزیر امورخارجه ایران در پاسخ به سوال خبرنگار ان‌بی‌سی نیوز درباره قطع اینترنت گفت: «ما وسط جنگ هستیم و حق داریم محدودیت‌هایی [روی اینترنت] اعمال کنیم.»

خبرگزاری ایرنا مشروح مصاحبه عراقچی با ان‌بی‌سی نیوز را منتشر کرده که در بخشی از این گفتگو به قطع اینترنت ایران اشاره شده است.

خبرنگار از وزیر امور خارجه ایران پرسید که «در داخل ایران چرا اینترنت محدود شده است؟». آنطور که ایرنا نوشته، عراقچی اینگونه پاسخ داده است:

«تقریباً همه ایرانی‌ها به شبکه‌های اجتماعی دسترسی دارند.گاهی برای دلایل امنیتی دسترسی محدود می‌شود تا مردم و تأسیسات محافظت شوند. ما در وسط جنگ هستیم و حق داریم محدودیت‌هایی اعمال کنیم.»

وزیر امور خارجه در حالی چنین پاسخی داده که شبکه‌های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام یا یوتوب سالهاست که فیلتر شده‌اند. قطعی اینترنت امسال نیز از مرز ۴۰ روز گذشته است.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.