مدودف:آمریکا از کشورهای عربی برای محافظت از اسرائیل سوء‌استفاده می‌کند

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 20:16
«دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت که آمریکا از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای محافظت از رژیم صهیونیستی سوء استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، «دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت: کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به پایگاه‌های آمریکا اجازه حضور در خاک خود را داده‌اند، این کشورها انتظار داشتند که از آنها محافظت کنند اما به هیچ وجه چنین نیست، آمریکا صرفاً از آنها استفاده می‌کند.

مدودف در ادامه سخنانش افزود: آمریکا از کشورهای حاشیه خلیج فارس سوء استفاده می کند تا فقط از یک دولت (رژیم صهیونیستی) محافظت کند.

این مقام ارشد روس در بخش دیگری از خسنانش خطاب به سران کشورهای عربی تأکید کرد: به خوبی بیندیشید که آیا واقعاً به پایگاه‌های امریکایی نیاز دارید یا خیر؛ این‌ها نه برای حفاظت، بلکه برای شما یک تهدید هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.