هجوم پهپادی نیروی دریایی ارتش به پایگاه‌های آمریکایی و اراضی اشغالی

صدا و سیما جمعه 15 اسفند 1404 - 19:06
نیروی دریایی ارتش با موج گسترده حمله پهپادی، پایگاه‌های آمریکا و سرزمین‌های اشغالی را هدف آتش پرحجم خود قرار داد.

هجوم گسترده پهپادی نیروی دریایی ارتش به پایگاه‌های آمریکایی و اراضی اشغالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر اساس اطلاعیه شماره ۱۵ ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بامداد امروز تا ساعتی پیش، نیروی دریایی ارتش با موج گسترده حمله پهپادی، محل تجمع و پایگاههای آمریکا در منهاد ابوظبی، کمپ العدیری کویت و رادارهای کربن‌پایه تأسیسات راهبردی سدوت میچا در سرزمین های اشغالی رژیم صهیونی را هدف آتش پرحجم خود قرار داد.

در این اطلاعیه آمده است: خون پاک همرزمان شهید و عزیز ناو دنا در شریانهای دریادلان ارتش جریان دارد و این نبرد تا پشیمان ساختن دشمن زبون ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.