«ذبیح الله مجاهد»، سخنگوی طالبان با حضور در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قندهار دفتر یابود شهادت امام خامنهای(ره) را امضاء کرد.
سخنگوی حکومت سرپرست افغانستان با حضور در کنسولگری ایران در قندهار دفتر یادبود شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به ایران را امضاء کرد.
به گزارش ایسنا، «ذبیح الله مجاهد»، سخنگوی طالبان با حضور در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قندهار دفتر یابود شهادت امام خامنهای(ره) را امضاء کرد.
پیش از این نیز «ملا حسن آخوند» نخست وزیر حکومت طالبان در پیامی به مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان، شهادت امام خامنهای را تسلیت گفت.
همچنین «عبدالسلام حنفی» معاون نخستوزیر، «محمدنعیم» معاون اداری وزارت امور خارجه، «عبدالباری عمر» مدیرکل تشریفات و «ذاکر جلالی» مدیرکل سیاسی وزارت امور خارجه حکومت طالبان با حضور در سفارت کشورمان دفتر یادبود را امضا کرده و تسلیت گفتند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.