به سمت قله می‌رفتیم آه ای قافله سالار

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 15:32
همزمان با حمله تجاوزگرایاته آمریکا و اسرائیل به ملت ایران و با به شهادت رساندن مقام معظم رهبری، اهالی هنر دست به قلم شده و اشعاری را سرودند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی حمله جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل به کشورمان ایران، اهالی هنر و قلم به دستان، این روزها را با ابیات و کلماتی ماندگار می‌کنند و از سربلندی و پیروزی ایرانمان می‌نویسند.

میلاد حبیبی، شاعر کشورمان چنین ابیاتی را در وصف رهبر شهیدمان بیان کرده است:

برایت گریه کردم، شعر گفتم شعر کوتاهی

به شوق آفرینی،«خوب بود»ی، طیب‌اللهی

دلم تنگ تو بود و تا اذان صبح را گفتند

شب دلتنگی‌ام آمیخت با اشک سحرگاهی

به چشمت زل زدم، گفتم عجب یاقوت و مرجانی

قدم برداشتی گفتم عجب سروی، عجب ماهی

چه در روح جوانت بود ای حسن خدادادی

که با موی سپیدت نیز این اندازه دلخواهی

به سمت قله میرفتیم آه ای قافله سالار

کمر بر قتل تو بستند دزدان سرراهی

غمت سنگین‌تر از تاب من است و چاره‌ای هم نیست

به دوشش می‌کشد انگار کوهی را پر کاهی

دلم می‌سوزد و می‌سوزد و می‌سوزد و ای داد

نهان دارم هزار آتش فشان را پشت هر آهی

در آغوش شهادت رفت دور از چشم ما مردم

حکیمِ شاعرِ مردِنبردِ آیت‌اللهی

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.