نیروهای مسلح ما سرزمین‌های اشغالی را به جهنمی از آتش تبدیل کرده‌اند

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 15:04
خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان، گفت: نیروهای مسلح و مقتدر ما سرزمین‌های اشغالی را به جهنمی از آتش تبدیل کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در سخنانی با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و با بیان اینکه کار امام شهید ما این بود که نگذاشت ایمان ایرانی تحقیر شود و امام شهیدمان توصیه و تأکید داشتند که از کشورمان مراقبت کنیم.

نقش دشمنان تجزیه ایران و ایجاد ناامنی است

وی عنوان کرد: هر کس امنیت را برای خودش و خانواده‌اش می‌خواهد باید در این روزهای حساس ایفای نقش کند، بدانیم رژیم جعلی و آمریکای تبهکار هر جا وارد شده آنجا را ویران و تخریب کرده و قتل و کشتار انجام داده است، اقداماتی که زبان از بیان آنها شرم دارد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل نگاهشان به ایران این است که ایران ۹۰ میلیونی بافرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی که دارد مانع گسترش و فزون‌طلبی آنهاست و این جنایت را که در باب امام شهید ما انجام داد و الان شهرهای ما را بمباران می‌کند، چون ایران بزرگ را مانع فزون‌طلبی و قدرت‌طلبی خودش می‌داند و به دنبال این است که این ایران بزرگ را به چند کشور کوچک و ضعیف تقسیم کند.

حجت‌الاسلام شاهرخی، تصریح کرد: نقشه دشمن ویران کردن ایران کهن و متمدن است و می‌خواهد با تجزیه ایران و ایجاد ناامنی ملت ایران را خار و ذلیل کند و عزت، شرافت و کرامت را از ملت ایران بگیرد. می‌خواهد مردم را از نظام اسلامی جدا کند، همان‌طور که محاصره اقتصادی می‌کند، تحریم اقتصادی می‌کند، به همین ترتیب هم مردم را محاصره شناختی و ادراکی می‌کند تا زمینه را برای آشوب‌های داخلی و حمله مزدوران در مرزها فراهم کند.

نیروهای مسلح مقتدر ما سرزمین‌های اشغالی را به جهنمی از آتش تبدیل کرده‌اند

وی ادامه داد: اما اینها باز هم در محاسباتشان اشتباه می‌روند، در این شش روز دشمن ضربات مهلک، سهمگین و حیرت‌آوری از نظامیان و نیروهای مسلح مقتدر ما با موشک خیبر شکن که شعاع انفجارش در حدی است که گوش‌ها را ناشنوا می‌کند را دریافت کرده است، مگر می‌توانند این کشور را تجزیه کنند؟ هر سرباز آمریکایی حضورش در منطقه هدف تیر غیب امت اسلامی قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه ایران اسلامی با دستور امام شهیدش جنگ را تبدیل به جنگ منطقه‌ای کرد و تا هر زمانی لازم باشد آن را ادامه خواهد داد، تصریح کرد: در روزهای آینده خواهید دید و خواهید شنید که آسمان رژیم جعلی و پایگاه‌های آمریکا بدون دفاع خواهد بود و دست قدرتمند ملت ایران دستان این دو رژیم تبهکار از قطع خواهند کرد.

حجت‌الاسلام شاهرخی، ادامه داد: نیروهای مسلح و مقتدر ما سرزمین‌های اشغالی را به جهنمی از آتش تبدیل کرده‌اند و جهنم را جلوی چشمان متجاوزان مجسم کرده‌اند. نیروهای مسلح ما از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی و هوا و فضا در اشکال مختلف وظیفه خودشان را به بهترین و عالی‌ترین شکل انجام داده و می‌دهند.

وی تأکید کرد: مردم نجیب، شریف، انقلابی و فهمیم، مساجد، نمازجمعه، خیابان‌ها، میادین و محله‌ها را از حضور خود پر خواهیم کرد، غم و اندوه فراوان و خشم خود را تبدیل به نفرت و انزجار از شیطان بزرگ و غده سرطانی خواهیم کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.