سازمان انتقال خون آذربایجان غربی دوباره آغاز به کار کرد

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 14:14
ارومیه- رئیس سازمان انتقال خون آذربایجان غربی گفت: سازمان انتقال خون پس از وقفه‌ای کوتاه به دلیل خسارت وارد شده ناشی از حملات رژیم صهیونی، امروز فعالیت‌های خود را از سر گرفت.

به خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمان در این زمینه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکا و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در پی حمله‌ای که صورت گرفت، موج ناشی از انفجار موجب وارد آمدن آسیب‌هایی جزئی به ساختمان سازمان انتقال خون شد، اما خوشبختانه این خسارات جدی نیست و روند فعالیت مجموعه بدون وقفه ادامه دارد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در اهدای خون افزود: از امروز جمعه ۱۶ اسفندماه، همزمان با بعد از اذان مغرب و عشا از ساعت ۱۸:۳۰، مرکز انتقال خون استان آماده پذیرایی از اهداکنندگان خون خواهد بود.

رییس سازمان انتقال خون آذربایجان‌غربی ادامه داد: از روز شنبه نیز در روزهای غیرتعطیل، مراکز انتقال خون در دو نوبت صبح و پس از اذان مغرب و عشا آماده دریافت خون از هم‌استانی‌های نوع‌دوست هستند.

وی با اشاره بر اینکه اهدای خون اقدامی انسان ‌دوستانه و حیاتی برای نجات بیماران است، گفت: خون اهدایی در درمان بیماران نیازمند از جمله مصدومان حوادث، بیماران مبتلا به سرطان، بیماران تالاسمی و افراد نیازمند جراحی نقش بسیار مهمی دارد و هر واحد خون می‌تواند جان چند بیمار را نجات دهد.

وی از مردم استان آذربایجان‌غربی دعوت کرد با حضور در مراکز انتقال خون، همانند همیشه روحیه ایثار و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.