این وطن‌فروش‌ها را درس عبرت کنید!+فیلم

مشرق نیوز پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 21:35
عده معدودی بی‌وطن و خائن (همان‌ها که ترامپ پدوفیل جانی را «عمو» خطاب می‌کنند)، در همین تهران و در هنگام بمباران، نغمه شوم شادی سر می‌دهند.

به گزارش مشرق، در حالی که آحاد ملت شریف و نجیب ایران، با زبان روزه، عزادار رهبر و شهدای خود، در خیابان، در بیمارستان، مراکز امدادی، پای لانچر، پای پدافند و...ایثارگری را به معنای تام کلمه معنا می کنند، معدودی بی‌وطن و خائن (همان‌ها که ترامپ پدوفیل جانی را «عمو» خطاب می‌کنند)، در همین تهران و در هنگام بمباران، نغمه شوم شادی سر می دهند و یاد اجداد ملعون اموی خود را زنده می کنند (یوم تبرکت به بنو امیّه...). با پیگیری دستگاه امنیتی و قضایی این بی‌وطن‌ها در اسرع وقت شناسایی شده و به سزای این خیانت عیان خود خواهند رسید تا درس عبرتی برای همه خائنان باشند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.