به گزارش همشهری آنلاین ارتش جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه شماره ۱۲ اعلام کرد: نیروی دریایی ارتش با پرتاب چندین فروند پهپاد تهاجمی آرش، مخازن سوخت پایگاه هوایی رامات دیوید رژیم صهیونی را هدف قرار داد.
به گزارش همشهری آنلاین ارتش جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه شماره ۱۲ اعلام کرد: نیروی دریایی ارتش با پرتاب چندین فروند پهپاد تهاجمی آرش، مخازن سوخت پایگاه هوایی رامات دیوید رژیم صهیونی را هدف قرار داد.