وزیر خارجه اسپانیا ادعای کاخ سفید درباره ایران را رد کرد

مشرق نیوز پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 02:22
وزیر خارجه اسپانیا به طور قطع ادعای مربوط به توافق با واشنگتن درباره استفاده آمریکا از پایگاه‌هایش در حملات علیه ایران را رد کرد و گفت: موضع مادرید درباره این جنگ و استفاده از این پایگاه‌ها تغییر نکرده است.

به گزارش مشرق، خوزه مانوئل آلبارس وزیر امور خارجه اسپانیا در حالی این ادعا را رد کرد که کارولین لویت سخنگوی کاخ سفید گفته بود مادرید پس از آن همکاری با واشنگتن را قبول کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد تمامی توافق‌های تجاری با اسپانیا را متوقف می‌کند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، اولتیماتوم ترامپ به مادرید پس از آن مطرح شد که اسپانیا مانع استفاده آمریکا از پایگاه‌هایش در قلمروی این متحد اروپایی به منظور حملات علیه ایران شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.