گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و روسیه؛ هشدار لاورف درباره تبعات تجاوز امریکا و اسرائیل

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 21:53
وزیر امور خارجه روسیه در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان گفت: حملات آمریکا و اسرائیل به ایران، ناقض اصول بنیادین حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل بوده و پیامدهای بسیار سنگینی برای ثبات و امنیت منطقه و کل جهان به دنبال دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه وزیر امور خارجه روسیه، گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه روسیه در این تماس شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و هموطنان ایرانی در جریان تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد که حملات آمریکا و اسرائیل به ایران، ناقض اصول بنیادین حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل بوده و پیامدهای بسیار سنگینی برای ثبات و امنیت منطقه و کل جهان به دنبال دارد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از تماس و ابراز همدردی وزیر امور خارجه روسیه، وی را در جریان آخرین تحولات و جنایات ارتکابی رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم ایران و هدف قرار دادن اماکن مسکونی، مدارس، مساجد، بیمارستان‌ها و مراکز امدادی و خدمات رسانی قرار داد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.