توزیع کالاهای اساسی به صورت پایدار در هرمزگان در حال انجام است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 20:25
بندرعباس- سخنگوی قرارگاه اقتصادی و امنیت غذایی استان هرمزگان گفت: وضعیت فعالیت نانوایی‌ها و توزیع کالاهای اساسی به صورت پایدار در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نیلوفر علیمرادی اظهار کرد: همزمان با آغاز حمله به کشور توسط ارتش‌های متجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی تمهیدات ویژه‌ای جهت پایداری تأمین نیازهای اساسی مردم اندیشیده شد.

وی افزود: آراد مازاد بر سهمیه نانوایی‌ها به تناسب جمعیت، بین شهرستان‌های استان توزیع شد و ساعت کار نانوایی‌ها نیز افزایش یافته است.

علیمرادی تأکید کرد: مشکلی در تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی نیز وجود ندارد و به این منظور از ظرفیت بنادر محلی نیز استفاده می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: برای تسریع در ترانزیت کالاهای اساسی حمل و نقل ترکیبی در دستور کار قرار گرفته است و ظرفیت ریلی نیز مورد استفاده است و از این بابت نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در رابطه با تأمین گاز خانگی نیز گفت: سیلندرهای گاز مایع نیز مرتبا در حال تأمین هستند و کمبودی در این حوزه نیز وجود ندارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.