بازار اقلام ضروری در ساری تحت کنترل و بدون کمبود است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 18:13
ساری - فرماندار ساری گفت: با تلاش دولت و مدیران اجرایی، تأمین کالا و مایحتاج ضروری مردم به‌طور مستمر انجام می‌شود و بازار استان تحت نظارت کامل است.

به گزارش خبرنگاری مهر، محمد علی نوبخت عصر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار ضمن تسلیت شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تعدادی از هم‌وطنان در حملات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: با تدابیر دولت چهاردهم، مشکلی در تأمین اقلام مورد نیاز مردم وجود ندارد و تلاش مدیران اجرایی بر دسترسی سریع و آسان شهروندان به این کالاها متمرکز است.

وی افزود: اولویت اصلی ستاد تنظیم بازار استان تأمین کالاهای ضروری است و نظارت‌ها با هدف جلوگیری از احتکار، کنترل قیمت‌ها و تأمین نیاز مردم به‌صورت مستمر ادامه دارد.

دکتر نوبخت همچنین اعلام کرد: با توجه به حضور مسافران و هم‌وطنان، عرضه و توزیع کالاهای اساسی در فروشگاه‌ها، میادین میوه و تره‌بار و بازار بدون وقفه ادامه دارد و شهروندان می‌توانند تخلفات مانند گران‌فروشی یا کم‌فروشی را از طریق سامانه ۱۲۴ یا ستاد تنظیم بازار شهرستان گزارش دهند تا سریعاً رسیدگی شود.

وی در پایان از افزایش کشیک نانوایی‌ها خبر داد و گفت: سهمیه آرد و ساعات کاری نانوایی‌ها با توجه به افزایش تقاضا، به‌ویژه از سوی مسافران، تنظیم شده است تا خدمات‌دهی به مردم با مشکل مواجه نشود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.