سرمربی برزیلی پرسپولیس پس از بازگشت زمینی از اصفهان به تهران، راهی کشورش شد. در پی شرایط فعلی منطقه و وقفه در رقابتهای لیگ، سایر خارجیهای پرسپولیس نیز برای سپری کردن دوران تعطیلات، ایران را به مقصد کشورهای خود ترک کردهاند.
اوسمار ویهرا سرمربی تیم پرسپولیس از بازگشت خود به برزیل خبر داد.
به گزارش “ورزش سه”، سرمربی تیم پرسپولیس که پس از اعلام لغو مسابقه با ذوبآهن همراه با اعضای تیم به صورت زمینی به تهران بازگشت و در ادامه باتوجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر تا اطلاع ثانوی، از کشور رفت، حالا به سائوپائولو رسیده است.
اوسمار با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود، اعلام کرد با قدردانی از باشگاه پرسپولیس در تلاش برای خروج او از کشور، اعلام کرد که به برزیل رسیده و کنار خانوادهاش حضور دارد.

دیگر بازیکنان و اعضای خارجی تیم پرسپولیس هم با ترک ایران، راهی کشور خود شدهاند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.