عیادت فرماندار اسلام‌آباد غرب از مجروحان جنگی

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 12:11
کرمانشاه - فرماندار اسلام‌آباد غرب با حضور در بیمارستان امام خمینی از مجروحان حملات اخیر عیادت و بر ارتقای خدمات درمانی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شهبازی صبح چهارشنبه با حضور در بیمارستان امام خمینی اسلام‌آباد غرب از مجروحان حملات اخیر عیادت کرد و در جریان روند درمان و وضعیت جسمی و روحی آنان قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید با مدافعان سلامت دیدار و از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی کادر درمان قدردانی کرد و گفت: ارائه خدمات مطلوب درمانی و جلب رضایتمندی مردم در حوزه سلامت از اولویت‌های اصلی مدیریت شهرستان است.

فرماندار اسلام‌آباد غرب با تأکید بر ضرورت نظارت مستمر بر روند درمان بیماران افزود: مسئولان و کارکنان بیمارستان باید با همت مضاعف و دقت بیشتر، مسیر خدمت‌رسانی شایسته و بهینه به مردم شریف شهرستان را ادامه دهند.

شهبازی همچنین با اشاره به بازدیدهای سرزده از مراکز حساس و دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: این بازدیدها در راستای مدیریت شرایط ویژه، ارزیابی میزان آمادگی دستگاه‌ها، ارتقای کیفیت خدمات و رفع مشکلات مردم به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.