اسرائیل آمار تلفاتش از آغاز جنگ با ایران را اعلام کرد

الف سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:16
در پی حملات مستمر ایران به سراسر اراضی اشغالی، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) از تعداد مجروحان اسرائیلی از زمان آغاز جنگ با ایران پرده برداشت.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۹ صهیونیست زخمی و به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، وزارت بهداشت اعلام کرد که از آغاز تجاوز علیه ایران، ۱۰۵۰ اسرائیلی زخمی شده‌اند، از جمله ۲۸۹ نفر در دو روز گذشته.

طبق این گزارش، از این تعداد: ۴ نفر در وضعیت وخیمی هستند که نیمی از آنها مستقیماً در اثر حملات موشکی زخمی نشده‌اند؛ ۲۱ نفر در وضعیت متوسطی هستند؛ ۷۵ نفر در وضعیت جراحت جزئی هستند؛ هیچ‌کس در وضعیت بحرانی نیست و ۲ نفر تحت معاینه پزشکی هستند. 

پیشتر، روزنامه عبری هاآرتص به نقل از شهرداری تل‌آویو نوشت در حملات موشکی ایران به اراضی اشغالی، بیش از ۲۰۰ ساختمان تخریب شده و حدود ۲۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست در هتل‌ها اسکان داده شدند. 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.