وزیر بهداشت: به دلیل اینکه قیمت دارو از ارز ترجیحی به نیمایی تبدیل شد سال آینده افزایش قیمت نداریم.
وزیر بهداشت: افزایش قیمت امسال بخاطر تبدیل ارز ترجیحی به نیمایی برای داروهایی بود که شامل طرح دارویار میشدند، اما با پرداخت یارانه سلامت دیگر افزایش قیمتی ندارند.
وزیر بهداشت: افزایش قیمت امسال بخاطر تبدیل ارز ترجیحی به نیمایی برای داروهایی بود که شامل طرح دارویار میشدند، اما با پرداخت یارانه سلامت دیگر افزایش قیمتی ندارند.
منبع خبر "
گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.