وزیر کشور: تعامل دستگاه‌های اجرایی با قوه قضاییه بسترساز تحکیم قانون‌مداری است

خبرگزاری میزان یکشنبه 07 تیر 1405 - 19:36
وزیر کشور در پیامی به مناسبت هفته قوه قضاییه نوشت: تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی با قوه قضاییه، همواره بسترساز تحکیم قانون‌مداری و ارتقای رضایت‌مندی و آرامش روانی جامعه بوده و خواهد بود.
خبرگزاری میزان -

اسکندر مومنی، وزیر کشور در پیامی به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: هفتم تیرماه، روز قوه قضاییه، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت جایگاه رفیع این نهاد عدالت‌گستر و تجلیل از خدمات شبانه‌روزی و تلاش‌های خالصانه قضات شریف و کارکنان خدوم دستگاه قضا در سراسر کشور است؛ روزی که با یاد و خاطره معمار بزرگ این قوه، شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش گره خورده است.

در ادامه این پیام آمده است: تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی با قوه قضاییه، همواره بسترساز تحکیم قانون‌مداری و ارتقای رضایت‌مندی و آرامش روانی جامعه بوده و خواهد بود.

وزیر کشور در پیام خود آورده است: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان بنیادین نظام جمهوری اسلامی ایران، مأمن و پناهگاه ستمدیدگان، ضامن اجرای قانون و مظهر عدالت و امنیت اجتماعی است. کارآمدی، استقلال و اقتدار این قوه، نقشی حیاتی و بی‌بدیل در حفظ انسجام ملی، صیانت از حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم و توسعه پایدار کشور ایفا می‌کند.

در ادامه پیام مومنی آمده است: اینجانب با گرامیداشت این روز بزرگ، از همت والا و تلاش‌های ارزنده رئیس محترم قوه قضاییه و تمامی مسئولان، قضات و کارکنان این مجموعه در راستای گسترش عدل و احقاق حق، تقدیر و تشکر نموده و توفیق روزافزون آنان را در مسیر خدمت به ملت شریف ایران، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.