به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «یسرائیل کاتس»، وزیر جنگ رژیم جنایتکار صهیونیستی در صفحه شخصی خود به زبان فارسی علیه ایران به تهدیدهای توخالی و گندهگویی پرداخت.
کاتس که از سخنان کوبنده اخیر سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه به خشم آمده، در اظهاراتی که بیانگر اوج استیصال صهیونیستهای متجاوز است، گفت: «فرمانده نیروی قدس، قاآنی، این روزها مدام اسرائیل را تهدید میکند.»
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که با وجود جنایات وحشیانه علیه مردم مظلوم غزه و نیز جنوب لبنان از پس دو گروه مقاومت که از نظر سلاح و تجهیزات و نیرو در برابر صهیونیستهای مسلح مجهز اندک به شمار می روند، کاری از پشت نبرده و متحمل ضربات کوبنده و مرگبار پیاپی از مقاومت شده اند، در گزافه گویی آشکار مدعی شد: «در هر صورت اگر جمهوری اسلامی به اسرائیل حمله کند، بزرگترین اشتباه خود را مرتکب خواهد شد».
این وزیر جنایتکار که همچنان به جنایات جنگی و ضد بشری رژیم اشغالگر افتخار میکند، تهدید پوشالی خود علیه ایران را تکرار کرد و گفت که «هیچچیز ما را متوقف نخواهند کرد؛ نیروهای ما آمادهاند تا کار را به پایان برسانند.»
انتهای پیام/