به گزارش مشرق، محمد اسحاق دار، وزیر امور خارجه پاکستان امروز در برنامه ایکس نوشت: با کمال خرسندی اعلام میکنم که ۲۲ نفر از خدمه ایرانی کشتی توسکا که اخیراً توسط مقامات آمریکایی توقیف شده بود، امروز بعدازظهر به سلامت به کراچی رسیدند، الحمدلله.
وی افزود: هم اکنون با همکاری نزدیک با نمایندگیهای ایران در پاکستان، ترتیبات لازم برای تسهیل بازگشت سریع و ایمن آنها به وطنشان در حال نهایی شدن است. ما در طول این فرآیند با مقامات آمریکایی و ایرانی در تماس نزدیک بودیم.
اسحاق دار خاطرنشان کرد: این چهارمین گروه از خدمه ایرانی در دو ماه گذشته است که بازگشت آنها توسط پاکستان تسهیل شده است. تاکنون ما در بازگشت بیش از ۷۰ نفر از برادران ایرانی (از جمله گروه ۲۲ نفره امروز) از طریق خاک پاکستان کمک کردهایم.
وزیر امور خارجه نوشت: من از رهبری ایران به خاطر اعتمادی که به پاکستان نشان دادهاند، سپاسگزارم.












