ادعا درباره آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 18:49
وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد که ۲۲ نفر از خدمه ایرانی یک نفتکش را که پیشتر توسط آمریکا توقیف شده بود، تحویل گرفته و شبکه العربیه هم مدعی انتقال آنها به ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزیر امور خارجه پاکستان اعلام کرد که ۲۲ نفر از خدمه ایرانی یک نفتکش که در جریان جنگ اخیر از سوی آمریکا بازداشت شده بودند، به کراچی رسیده اند.

بر اساس این گزارش، «اسحاق دار» ضمن اعلام این خبر افزود: ما با سفارت ایران برای تسهیل بازگشت خدمه آزاد شده ایرانی هماهنگی می‌کنیم.

شبکه تلویزیونی العربیه هم مدعی شد که آمریکا ۲۲ تبعه ایرانی خدمه یک نفتکش توقیف ‌شده را به پاکستان تحویل داده و اسلام آباد هم آنها را به تهران تحویل داده است.

هنوز موضع‌گیری رسمی ایران درباره این خبر منتشر نشده و به نام این نفتکش و زمان و مکان دقیق توقیف آن هم اشاره نشده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.