تحویل دو بهله جوجه دلیجه و یک بطانه سنجاب به اداره حفاظت محیط زیست بروجرد

خبرآنلاین دوشنبه 01 تیر 1405 - 13:34
دو بهله جوجه دلیجه و یک بطانه سنجاب که به دلایل نامعلومی در سطح شهرستان بروجرد مشاهده شده بودند توسط دو نفر از دوستداران محیط زیست به اداره حفاظت محیط زیست بروجرد تحویل داده شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ،این پرندگان که دچار ضعف جسمی شده بودند به مرکز تیمار حیات وحش شهرستان بروجرد منتقل تا ضمن رسیدگی زیر نظر دامپزشک حیات وحش و پس از تیمار و مداوا به طبیعت بازگردند.

این پرنده ها به همراه سنجاب ایرانی تا زمان مداوای کامل و قابلیت رها سازی در مرکز تیمار حیات وحش نگهداری شده و پس از آن در زیستگاههای طبیعی شهرستان رهاسازی خواهد شد.

تحویل دو بهله جوجه دلیجه و یک بطانه سنجاب به اداره حفاظت محیط زیست بروجرد

خوشبختانه توجه به حیات وحش امروز در حال تبدیل شدن به فرهنگ عمومی است که در این زمینه تاکنون همکاریهای لازم از سوی شهروندان در زمینه تحویل حیات وحش آسیب دیده به ادارات حفاظت محیط زیست در سطح استان بعمل آمده است.

اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان با قدردانی از این دوستداران محیط زیست که با احساس مسئولیت اجتماعی به حفظ این گونه های با ارزش کمک می دهند، درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه موارد مشابه با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.