پیام تبریک مدیرعامل بانک ملت به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم

پارسینه دوشنبه 01 تیر 1405 - 13:04
مدیرعامل بانک ملت در پیامی، فرارسیدن عید سعید غدیرخم را به تمامی مسلمانان جهان و به ویژه ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، فرشید فرخ نژاد در این پیام از واقعه غدیر خم به عنوان نقطه تلاقی نبوت و امامت و روز اعلام ولایت حضرت علی ابن ابیطالب(ع) در راستای اعتلای اسلام و روشن نگه داشتن چراغ انسانیت، عدالت و معنویت نام برد و گفت: غدیر واقعه ای مهم و تاریخی در تاریخ اسلام و روز نزول باران رحمت الهی بر گلزار جان های تشنه است و زنده نگهداشتن این واقعه بزرگ، به معنای زنده نگهداشتن حق طلبی و عدالت خواهی و پاسداشت ارزش های والای انسانی متأسی از دین مبین اسلام است.

وی اظهار امیدواری کرد که خداوند متعال تمامی مسلمانان به ویژه هموطنان عزیز کشورمان را از متمسکین راستین به ولایت حضرت امیرالمومنین علی(ع) قرار دهد و سیره آن امام همام در تمامی ابعاد زندگی همه جاری و ساری باشد.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.