سرمربی ایران پشت پاسور محبوبش ایستاد

ورزش سه شنبه 30 خرداد 1405 - 11:40
روبرتو پیاتزا با وجود انتقادها از عملکرد عرشیا به‌نژاد در هفته نخست لیگ ملت‌ها، با تمجید از پاسور جوان تیم ملی تلاش کرد روحیه او را برای ادامه مسابقات تقویت کند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال که در شهر برازیلیا برگزار شد، تیم ملی والیبال ایران نتایج چندان مطلوبی کسب نکرد و حاصل کار شاگردان روبرتو پیاتزا، سه شکست و تنها یک پیروزی بود.

یکی از بازیکنانی که نتوانست عملکرد مورد انتظار را در این مسابقات ارائه دهد و با انتقاد بخشی از هواداران نیز مواجه شد، عرشیا به‌نژاد، پاسور تیم ملی بود. او نسبت به فصل گذشته افت محسوسی داشت و حداقل در هفته نخست نتوانست نمایش‌های درخشان خود را تکرار کند.

با این حال، عملکرد نه‌چندان مطلوب عرشیا به‌نژاد و انتقادهای مطرح‌شده باعث نشد روبرتو پیاتزا از او فاصله بگیرد؛ بلکه سرمربی تیم ملی ترجیح داد با حمایت علنی از پاسور جوان خود، اعتمادش را به او نشان دهد.

روبرتو پیاتزا در یک پیام ویدیویی گفت: «می‌دانم بعضی‌ها در ایران از پاسور تیم راضی نیستند، اما در واقع عرشیا به‌نژاد یکی از بهترین بازیکنان پست خود است.»

این حمایت صریح و مستقیم سرمربی تیم ملی حالا می‌تواند نقش مهمی در افزایش اعتمادبه‌نفس عرشیا به‌نژاد داشته باشد؛ پاسوری که امیدوار است در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال، با انگیزه‌ای مضاعف به میدان برود و بار دیگر توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.