جام‌جهانی بوکس| کاظمی با رأی داوران بازنده شد

خبرگزاری میزان شنبه 30 خرداد 1405 - 09:16
خبرگزاری میزان -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، در سومین روز از مسابقات جام جهانی بوکس در چین، مهدی کاظمی نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی بوکس مردان ایران، عملکردی درخشان و قابل تحسین از خود به نمایش گذاشت.

کاظمی در نخستین مبارزه خود با ارائه نمایشی کاملاً فنی و برتر، موفق شد نماینده افغانستان را با نتیجه قاطع ۵ بر صفر شکست دهد و مقتدرانه به مرحله بعد صعود کند.

نماینده کشورمان در دومین دیدار خود نیز برابر «نبیل ابراهیم» از سوئد قرار گرفت؛ مبارزه‌ای جذاب و سطح بالا که در نهایت با برتری کاظمی به پایان رسید و او را به جمع مدعیان ادامه رقابت‌ها رساند.

کاظمی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف نماینده کشور میزبان (چین) رفت و در یک مبارزه نزدیک و حساس، نمایش قابل قبولی ارائه داد، اما در پایان رأی داوران به سود حریف میزبان اعلام شد و او از ادامه مسیر بازماند.

با توجه به عملکرد فنی و سطح مبارزات، بسیاری معتقدند مهدی کاظمی شایستگی کسب مدال برنز این رقابت‌ها را داشت.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.