تماس تلفنی ترامپ و مقام اسرائیلی درباره لبنان

ورزش سه جمعه 29 خرداد 1405 - 21:49
ترامپ روز جمعه با یک «مقام اسرائیلی» گفت‌وگو کرد و از اسرائیل خواست تا با آتش‌بس با حزب‌الله موافقت کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  فارس، رئیس‌جمهور آمریکا، در گفت‌وگو با شبکه ان‌بی‌سی از تماس تلفنی با مقام‌های اسرائیلی درباره تحولات لبنان خبر داد و مدعی شد که از تل‌آویو خواسته است توافق آتش‌بس با حزب‌الله را بپذیرد.

رژیم صهیونیستی امروز نیز به حملات خود علیه لبنان ادامه داد و بار دیگر آتش‌بس را نقض کرد.

ترامپ روز چهارشنبه صراحتاً اعلام کرده بود که خواهان توقف حملات اسرائیل به لبنان نیست و تنها از شدت این حملات رضایت ندارد.

برخی اختلافات ظاهری آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از آنکه نشانه فاصله‌گیری واشنگتن از تل‌آویو باشد، بیانگر هماهنگی در تاکتیک‌ها و تقسیم نقش میان دو طرف است؛ به‌طوری‌که در عرصه سیاسی از آتش‌بس سخن گفته می‌شود، اما در میدان، حملات اسرائیل همچنان ادامه دارد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.