آتش‌بس در جنوب لبنان، آغاز نشده نقض شد

خبرآنلاین جمعه 29 خرداد 1405 - 18:00
رسانه‌ها از حملات رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان در نخستین لحظات پس از اعلام آتش‌بس خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رژیم صهیونیستی در نخستین دقایق پس از اعلام آتش بس، حملات خود را به شهرک ها و روستاهای جنوب لبنان از سر گرفت.

خبرنگار الجزیره از حملات هوایی اسرائیل به مناطقی در شهرستان النبطیه در جنوب لبنان خبر داد.

منطقه جبل الرفیع در اقلیم التفاح هم هدف حمله توپخانه ای ارتش اشغالگر قرار گرفت.

رسانه های محلی از چهارمین حمله هوایی صهیونیست ها به حومه شهرک کفرتبنیت خبر داده اند.

شهرک النبطیه الفوقا هم هدف حمله هوایی قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی منطقه الریحان در شهرستان جزین را نیز هدف حمله هوایی قرار داد.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.