سخنگوی وزارت امور خارجه: ادعای بسته بودن تنگه هرمز بی‌اساس است

عصر ایران جمعه 29 خرداد 1405 - 17:46
اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر بسته‌شدن تنگه هرمز را بی‌اساس دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای مطرح شده در خصوص مسدود شدن تنگه هرمز را تکذیب کرد.
 
به گزارش ایرنا از وزارت امور خارجه، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر بسته‌شدن تنگه هرمز را بی‌اساس دانست.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وفق یادداشت تفاهم خاتمه جنگ مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ تدابیر لازم را برای اطمینان از تردد ایمن کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز اتخاذ کرده‌اند و کشتیرانی در این مسیر در حال انجام است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.