مغانلو باز هم گزینه تراکتور شد/ هاشم‌نژاد می‌ماند

خبرگزاری تسنیم جمعه 29 خرداد 1405 - 17:32
باشگاه تراکتور بار دیگر در فصل نقل‌و‌انتقالات به جذب شهریار مغانلو نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی هاشم‌نژاد وینگر تکنیکی تراکتور که عملکرد خوبی در چند فصل اخیر داشته، چندی پیش در گفت‌و‌گوی تلویزیونی اعلام کرد قصد دارد فصل آینده لژیونر شود و فوتبال خود را خارج از ایران دنبال کند. 

این بازیکن با وجود علاقه‌ای که به بازی در خارج از ایران داشت و با پیشنهاداتی هم مواجه بود، اما به احتمال زیاد فصل بعد هم در تراکتور حضور خواهد داشت. هاشم‌نژاد با تراکتور برای فصل آینده قرارداد دارد و مدیران باشگاه هم مخالف جدایی او هستند. در این زمینه صحبت‌هایی با این بازیکن شده و گفته می‌شود رضایت هاشم‌نژاد برای ماندن جلب شده است.

خبر دیگر از تراکتور اینکه همانند چند فصل اخیر، شهریار مغانلو مهاجم ملی‌پوش ایران بار دیگر مورد توجه باشگاه قرار گرفته است. این بازیکن فصل گذشته هم تا آستانه پوشیدن پیراهن تراکتور پیش رفت، اما مخالفت اسکوچیچ با جذب او، مانع از این اتفاق شد. اکنون با جدایی اسکوچیچ به نظر می‌رسد زمینه حضور مغانلو در تبریز فراهم شده و دیگر مشکلی از این بابت وجود ندارد. مغانلو رابطه خوبی با مدیران تراکتور دارد و همین موضوع می‌تواند مسیر حضور او در این تیم را هموار کند. 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.