ترامپ: اگر مداخله من نبود، اسرائیل نابود می‌شد

ورزش سه جمعه 29 خرداد 1405 - 16:43
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای اعلام کرد: اگر مداخله من نبود، اسرائیل نابود می‌شد؛ باید نتانیاهو را کنترل کنم.

به گزارش ورزش سه و به نتقل از تابناک؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز جمعه در مصاحبه با وبگاه آکسیوس اعلام کرد: رابطه من با نتانیاهو خوب است، اما باید او را کنترل کنم.

رئیس جمهور آمریکا بدون اشاره به نقض آتش بس با ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان، ادعا کرد: اگر مداخله من نبود، اسرائیل نابود می‌شد. من می‌توانم جلوی حمله اسرائیل به لبنان را بگیرم؛ آنها به من احترام می‌گذارند و هر چه بگویم انجام می‌دهند!

دونالد ترامپ سپس اضافه کرد: باید نتانیاهو را کمی عاقل نگه داریم.

این در حالیست که وی پیشتر نیز در گفت‌و‌گو با روزنامه «وال‌استریت ژورنال» گفته بود: وی گاهی بیش از حد شتاب‌زده عمل می‌کند.

این اظهارات ترامپ پس از امضای تفاهم نامه با ایران عنوان شده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.