کشته شدن سه نظامی اسرائیلی و یک فرمانده گردان در جنوب لبنان

عصر ایران جمعه 29 خرداد 1405 - 15:31
برخی منابع عبری می‌گویند دو حادثه امنیتی در جنوب لبنان رخ داده است که در یکی از این حوادث یک پهپاد انتحاری کماندوهای اسرائیلی را هدف قرار داد که منجر به زخمی شدن پنج نفر شد.

ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن چهار نظامی خود در جنوب لبنان در حملات اخیر اذعان کرد.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در درگیری‌های جنوب لبنان چهار نظامی از جمله فرمانده یک گردان کشته شدند.

همچنین در این درگیری‌ها و حملات حزب الله ۱۷ نظامی زخمی شدند.

فرماندهی منطقه شمالی در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد شب گذشته درگیری‌های سخت و پیچیده‌ای بین نیروهای رژیم صهیونیستی و حزب الله در جنوب لبنان رخ داد.

همچنین سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد یک افسر ارشد از لشکر ۳۶ ارتش نیز در درگیری‌های شب گذشته زخمی شد.

رسانه‌های عبری به نقل از منابع نظامی گزارش دادند که حادثه دشوار امنیتی شب گذشته در نزدیکی کفرتبنیت در جنوب لبنان رخ داد. این درگیری‌ها شاهد حمله حزب‌الله به یک تانک بود که منجر به کشته و زخمی شدن سربازان شد.

برخی منابع عبری می‌گویند دو حادثه امنیتی در جنوب لبنان رخ داده است که در یکی از این حوادث یک پهپاد انتحاری کماندوهای اسرائیلی را هدف قرار داد که منجر به زخمی شدن پنج نفر شد.

حزب الله لبنان پیش از این اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی را که قصد پیشروی به سمت منطقه علی الطاهر و کفرتبنیت داشتند هدف قرار داد و به سه تانک مرکاوا حمله کرد که منجر به آتش گرفتن آن شد.

حزب الله لبنان در پاسخ به نقض آتش بس توسط رژیم صهیونیستی، نیروها و پایگاه‌های این رژیم را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار می‌دهد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.