پیاتزا به دنبال پایان امتیازات رایگان به رقبا

ورزش سه جمعه 29 خرداد 1405 - 12:30
ناهماهنگی میان بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها به یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف تیم تبدیل شد؛ مشکلی که کادرفنی در تلاش است پیش از هفته دوم آن را برطرف کند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال مردان، تیم ملی ایران با یک مشکل بزرگ دست‌وپنجه نرم می‌کرد و آن ناهماهنگی میان بازیکنان در برخی صحنه‌های مسابقه بود.

در دیدارهای هفته اول، این ناهماهنگی‌ها بارها برای تیم ملی دردسرساز شد و چندین امتیاز مفت و مجانی را در اختیار حریفان قرار داد. یکی از بارزترین نمونه‌ها در دیدار ایران و بلغارستان رخ داد؛ جایی که توپی ارسالی از سوی الکساندر نیکولوف از انتهای زمین به سمت زمین ایران، با تعارف بازیکنان و نبود تصمیم‌گیری به‌موقع، به شکلی عجیب روی زمین فرود آمد.

همان امتیاز در نهایت نقش مهمی در پیروزی سه بر صفر بلغارستان ایفا کرد و به یکی از صحنه‌های تلخ آن مسابقه تبدیل شد.

این مشکل تنها به دیدار برابر بلغارستان محدود نبود. در بازی مقابل آرژانتین نیز لیبروی این تیم از همین ناهماهنگی در ترکیب ایران بهره برد و موفق به کسب امتیاز شد؛ اتفاقی که بار دیگر ضعف ارتباطی بازیکنان را نمایان کرد.

به نظر می‌رسد روبرتو پیاتزا و اعضای کادرفنی تیم ملی به‌خوبی از این نقطه ضعف آگاه هستند و در فاصله باقی‌مانده تا آغاز هفته دوم لیگ ملت‌ها، تلاش می‌کنند با تمرینات بیشتر و افزایش هماهنگی میان بازیکنان، این مشکل را به حداقل برسانند؛ مشکلی که در سطح اول والیبال جهان می‌تواند بهای سنگینی برای هر تیمی داشته باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.