لاپید: دولت نتانیاهو روابط خارجی اسرائیل را به سمت فروپاشی می‌برد

فرارو جمعه 29 خرداد 1405 - 12:26
رهبر اپوزیسیون اسرائیل تأکید کرد: «اگر دولت فعلی اسرائیل را سریع تغییر ندهیم، روابط خارجی اسرائیل فرو خواهد پاشید.»

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون اسرائیل، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس هشدار داد که ادامه فعالیت دولت فعلی می‌تواند به روابط خارجی اسرائیل آسیب جدی وارد کند.

به گزارش فرارو، او نوشت که جی‌دی ونس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، در یک نشست خبری از دو وزیر اسرائیلی، بتسلئیل اسموتریچ و ایتامار بن‌گویر، ابراز نارضایتی و خشم کرده است.

همچنین به گفته او، وزیر خارجه اسرائیل، گدعون ساعر، ارتباط خود را با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قطع کرده است.

لاپید همچنین افزود دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفته است بنیامین نتانیاهو در موضوع لبنان «رفتاری غیرمسئولانه» دارد.

او در پایان تأکید کرد: «اگر این دولت را سریع تغییر ندهیم، روابط خارجی اسرائیل فرو خواهد پاشید.»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.