خوشحالی نویر: خیلی منتظر این روز بودم

ورزش سه یکشنبه 24 خرداد 1405 - 23:46
مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان، خوشحالی‌اش را از حضور در دروازه این تیم ابراز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در اولین بازی‌اش در جام جهانی ۲۰۲۶ موفق شد با نتیجه ۷-۱ کوراسائو را شکست دهد. این همچنین اولین بازی مانوئل نویر ۴۰ ساله پس از بازگشت به ترکیب ژرمن‌ها بود. او در این دیدار کار سختی نداشت و پس از بازی هم خوشحالی‌اش را برد تیم و بازگشت به دروازه تیم ملی آلمان ابراز کرد.

او گفت:«برای رسیدن به این روز خیلی منتظر ماندم و مصمم بودم که بازی کنم. حضور دوباره در زمین کنار بچه‌ها حس بسیار خوبی داشت. همیشه خیلی مهم است که در یک تورنمنت بزرگ شروع خوبی داشته باشید. 

2481481

ما بازی خوبی انجام دادیم و گل‌های زیادی به ثمر رساندیم. بازیکنانی که از روی نیمکت وارد زمین شدند، انرژی خوبی به تیم اضافه کردند. ما هرگز از تلاش برای زدن گل بعدی دست نکشیدیم. حالا بازی را آنالیز می‌کنیم و می‌بینیم در مسابقات بعدی چه کارهایی را می‌توانیم بهتر انجام دهیم.»

او سپس درباره گلی که از کوراسائو خورد، افزود:«در واقع قصد داشتم آن توپ را مهار کنم، اما توپ در مسیرش تغییر جهت داد و فاصله هم آن‌قدر کم بود که فرصت واکنش نشان دادن نداشتم. فقط یک بدشانسی بود.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.